دنیای حقیقی و مجازی

            


تا قبل از ظهور پدیده ای به اسم وبلاگ، اینکه به اینترنت می گفتند دنیای مجازی؛ حرف درستی بود. اما نکته بغرنج اینجاست که چطور تو دنیای مجازی آدمای واقعی می تونند وجود داشته باشند.برای من نویسنده هر وبلاگی حتی اونایی که به سبک خاطره نویسی از رویا و خیالپردازی هاشون می نویسند،همونقدر واقعیند که خودم هستم.هر کدوم از شما ها می تونید یکی از همون آدمایی باشید که هر روز تو کوچه و خیابون از کنار هم رد میشیم؛بی خیال و بی تفاوت نسبت به هم.

تو دنیای حقیقی از حال همسایه مون بی خبریم یا اگه یکی از همسایه ها از محلمون بره برامون مهم نیست.

اما تو دنیای مجازی این طور نیست ،اینجا همه هوای هم را دارند.اگه یکی از ما ناراحتی داشته باشه جویای احوالش میشیم

اگه یکی از ما بخواد وبلاگ نویسی را بذاره کنار،ناراحت میشیم و ازش می خواهیم تا جایی که امکان داره بمونه.

همسایه من تو دنیای واقعی وقتی میرم سفر،نمی پرسه که :کجا میری ،کِی میای؟اما اینجا همسا یه های خوبی دارم که زمان برگشتنم یادشونه .به همین دلیل من آدمای واقعی تو دنیای مجازی را بیشتر از آدمای مجازی تو دنیای واقعی دوست دارم.

نظرات 6 + ارسال نظر
سامان شنبه 5 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 02:51 ق.ظ http://shahre-farang.blogsky.com

سلام دوست عزیزم .... بله کاملاْ حق با شماست ... اینجا دنیائیه که شاید صداقتش بیشتر باشه ... همین نادیده هاست که باعث میشه نقاب از چهره هامون برداریم و اونی باشیم که هستیم ...شاید خوب و شاید هم بد ... هر چی هستیم همینیم ... همسه هامون ما رو همونطور که هستیم میخوان نه به خطر پولمون نه شغلمون نه قیافمون و نه هیچ چیز دیگمون ... ایناست که لذت این دوستیهای حقیق در این دنیای مجازی رو لذت بخشتر و شیرینتر میکنه ... من به داشتن دوستان خوبی چون شما افتخار میکنم و امیدوارم همیشه سربلند و پیروز باشید

تاریک خانه شنبه 5 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 03:51 ق.ظ http://darkroom.blogsky.com

شاید چون اینجا آن هستیم که می خواهیم
نه چیزی که جامعه خانواده و خیلی فاکتورهای دیگه تو دنیای واقعی بهمون تحمیل می کنه و ازمون می سازه.
دمی است باید غنیمت شمریدش...

آیدین پارس شنبه 5 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 09:46 ق.ظ

سلام
از وبلاگت خیلی خوش آمد من اتفاقی آمدم اینجا نوشتت جالبه ولی من دنیای مجازی رو اصلا قبول ندارم برای اینکه ما دنیای مجازی درستکردیم که بتوانیم در دنیای حقیقی راحتتر زندیگی
کنیم نه اینکه از دنیای حقیقی دور شویم
امیدوارم موفق و پیروز سختی های زندیگی رو پشت سر بگذاری

مرتضی دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 12:54 ق.ظ http://mortezaa.blogsky.com

خوش آمدی از مسافرت
لول چی گفتم من انگار منگ و گیجم.

[ بدون نام ] دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 01:08 ق.ظ http://kiam-man.blogsky.com

del be del rah dareh :)
khosh gozasht? :)

mehman nakhandeh

مینا آلبالو دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 07:00 ق.ظ http://mina-albalooo.blogsky.com/

آره بهار خانوم. حرف شما کاملاْ صحیحه و این تنها دلیلیه که تا به حال منو اینجا نگه داشته. اگه دقت کرده باشی همه از وقتی کامنت ها درست شده دلگرم تر شدن و زود به زود تر آپدیت می کنن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد